Przebieg wdrożenia usługi

Modelowe wdrożenie w Halo Taxi Łomża

O kliencie

Jesteśmy jedną z najdłużej działających firm w branży taksówek w Łomży. Wieloletnia obecność na rynku taksówkowym oraz doświadczenie zespołu w branży przewozowej są gwarantem profesjonalizmu naszych usług. Świadczymy całodobowe usługi na standardowe przewozy taxi oraz usługi na najwyższym poziomie (VIP). Naszym klientom staramy się zapewnić najwyższy komfort i poziom bezpieczeństwa.

https://lomzataxi.pl/

Przebieg wdrożenia

Halo Taxi Łomża to klient doświadczony w branży taksówkarskiej jak również ciekawy nowych technologii, które mogą pozytywnie wpływać na rozwój firmy. Jeszcze podczas prezentacji produktu bardzo aktywnie dopytywał o interesujące go kwestie, przez co proces instalacji i wdrożenia przebiegł bez zakłóceń.

Było to jedno z tych wdrożeń, w których klient od początku dokładnie wiedział, czego potrzebuje i wzorowo to komunikował. Wszystkie potrzeby Halo Taxi Łomża mogliśmy od razu zaspokoić, co zawsze jest miłym dodatkiem do codziennej pracy i potwierdzeniem, że produkt zmierza w dobrym kierunku.

Obserwujemy, że bot wspiera nasze dyspozytorki w porach największego obciążenia i dzięki temu nawet w godzinach szczytu odbieramy wszystkie połączenia. Fajnie obserwować, jak to sprawnie działa. Sylwia Chojnowska, właścicielka Halo Taxi Łomża

Bot w Halo Taxi Łomża jest dodatkowym kanałem i jeszcze przed upływem pełnego okresu adaptacyjnego osiągnął dobrą skuteczność. Z klientem utrzymujemy również dobre, partnerskie relacje po wdrożeniu. Po swojej stronie widzimy wysokie standardy jakości i obsługi w dyspozytorni klienta i cieszymy się, że TaxiBot może być częścią tej organizacji i zmieniać oblicze branży taxi w Polsce.

Nasz zespół na bieżąco monitoruje sytuację u wszystkich klientów i widzimy, że w Halo Taxi Łomża TaxiBot przynosi do korporacji dodatkowe kursy, których korporacja – mimo fantastycznych dyspozytorek – nie byłaby w stanie przyjąć w okresach największego obłożenia.

Od zawsze celowaliśmy w podniesienie jakości obsługi klientów, dlatego jestem dumny z naszego zespołu dyspozytorek. Obawialiśmy się nieco, że bot „zabierze” pracę człowiekowi, ale w naszym przypadku okazało się, że bot dokłada więcej kursów dla naszych kierowców, a dyspozytorki wciąż pracują bardzo sprawnie. To one nadal odbierają większość połączeń, więc traktuję TaxiBota nie tylko jako dobre dodatkowe wsparcie dla Halo Taxi Łomża, ale i wskaźnik jakości naszej infolinii. Sylwia Chojnowska, właścicielka Halo Taxi Łomża

Czytaj także