Przebieg wdrożenia usługi

Pełne wsparcie i realizacja pomysłów w Elf Taxi Olsztyn

O kliencie

ELF TAXI 19622 w Olsztynie istnieje od 14 grudnia 1993r. i działa w strukturach Warmińsko-Mazurskiego Zrzeszenia Transportu. Świadczy usługi transportu osobowego oraz bagażowego do 1,5 t. dla firm oraz osób prywatnych.

Firma świadczy usługi najwyższej jakości, gwarantując kulturę i miłą obsługę. Oferuje zarówno przewozy okazjonalne jak i stałą współpracę. Prowadzi przewozy turystyczne głównie na terenie Olsztyna oraz Warmii i Mazur.

https://taxiolsztyn.com.pl/

Zawsze byliśmy prekursorem we wprowadzaniu lokalny rynek nowinek technologicznych. Jako pierwsi wprowadziliśmy w Olsztynie aplikację mobilną i teraz mając szansę być jednym z pierwszych Klientów TaxiBota - nie wahaliśmy się. Jacek Lewandowski, Prezes Zarządu

Przebieg wdrożenia

Elf Taxi był prekursorem we wdrożeniu TaxiBota. To jedna z pierwszych korporacji, która nam zaufała, gdy mówiliśmy, że zlecenia można przyjmować w sposób automatyczny i większość wartościowych funkcji – z których korzystają dzisiaj także inne korporacje - wypracowaliśmy właśnie pracując w Olsztynie.

Olsztyn to miasto wielu kontrastów, gdzie spotyka się wiele kultur, a tym samym różnych języków / dialektów i akcentów, co sprawia, że jest idealnym polem do prac nad zaawansowanym narzędziem skrojonym pod polski rynek taxi, a nie jedynie tanim rozwiązaniem z szablonu, które zraża i odstrasza klientów.

Zaufaliśmy zespołowi TaxiBot, bo od lat korzystamy z systemu dyspozytorskiego i udostępniamy naszym klientom aplikacje mobilne, a TaxiBot to rozwiązanie tworzone w większości przez tych samych ludzi. Było to dla nas gwarancją jakości. Poza tym, jesteśmy mocno nastawieni na innowacje, dlatego nie przerażało nas bycie jednym z pierwszych klientów. Do dziś jesteśmy aktywnym ambasadorem TaxiBot i odpowiadamy na pytania innych korporacji, które pytają nas o to narzędzie. Jacek Lewandowski, Prezes Zarządu

Elf Taxi Olsztyn był bardzo aktywny zarówno podczas wdrożenia jak i przez wiele kolejnych miesięcy, i to pozwoliło nam wspólnie wytworzyć wiele funkcji, z których dzisiaj korzystają też inne korporacje.

Omawialiśmy, jak powinien działać mechanizm wyliczania czasu dojazdu do klienta w oparciu o zajętość korporacji. Pracowaliśmy też nad tym, kiedy należy przyjmować, a kiedy odmawiać przyjmowania zleceń oraz testowaliśmy wielokrotnie różne powitania i podsumowania zleceń, bazując przede wszystkim na wieloletnim branżowym doświadczeniu Elf Taxi Olsztyn.

Zespół TaxiBota pracuje niezwykle aktywnie. Wielokrotnie odpisują na nasze wiadomości w ciągu kilku minut, a wszystko to daje nam poczucie, że pracujemy ramię w ramię. Czujemy, że narzędzie ciągle się rozbudowuje i jest coraz lepsze. Jacek Lewandowski, Prezes Zarządu

Elf Taxi zdecydował się na używanie usługi w formie wsparcia dla dyspozytorek. W momencie, kiedy przez kilka sekund dyspozytorka nie odbiera telefonu, TaxiBot przejmuje rozmowę i opiekuje się klientem.

Wdrożenie automatu w formie wsparcia dla dyspozytorek dało nam dwie pozytywne zmiany. Pierwsza to to, że odbieramy wszystkie połączenia i rozmawiamy z klientem. Druga to to, że dyspozytorki wiedzą o tym, że jak nie odbiorą połączenia szybko to TaxiBot zabierze to połączenie, a to zdyscyplinowało je do wydajniejszej pracy. Jacek Lewandowski, Prezes Zarządu

Czytaj także