Ekspresowe uruchomienie w Rondo Taxi Lubin
O kliencie
Jako jedyna firma w Lubinie posiadamy system komputerowy obejmujący taksówki oraz centrale telefoniczną, które pozwalają w ciągu 3 sekund przyjąć zlecenie i zarazem wysłać taksówkę automatycznie.
Komfortowo i na czas zawieziemy Cię tam, gdzie potrzebujesz. Dostarczymy Twój bagaż pod wskazany adres. Przewozimy zarówno drobne przedmioty oraz na zamówienie wysyłamy kombi. Przewozimy nie tylko pasażerów, ale wykonujemy też drobne zakupy, pomagamy odpalić samochód, holujemy samochody osobowe, przewozimy zwierzęta itd.
https://taxi.lubin.pl/Przebieg wdrożenia
Decyzja o instalacji TaxiBota była podyktowana faktem, że kierowcy byli zmęczeni odbieraniem telefonów od klientów. Korporacja od dawna nie korzystała z pełnowymiarowych etatów dla dyspozytorów mając jedną panią na jedną zmianę w ciągu dnia. W pozostałych okresach dnia telefony były odbierane przez kierowców, którzy akurat byli wolni. Tego rodzaju rozwiązanie nie zapewniało wysokiej jakości obsługi klienta na której zależało korporacji. Dodatkowo, kiedy wszyscy kierowcy byli zajęci – nikt nie mógł odebrać telefonu.
Przed zespołem TaxiBota zostało postawione trudne zadanie szybkiego wdrożenia automatu TaxiBot do korporacji by przejął rozmowy z klientami w większości dnia pracując samodzielnie – dyspozytorka nadal pracuje kilka godzin dziennie, a wtedy automat pomaga jej w pracy. Nie wymaga to żadnej aktywności czy przełączania po stronie korporacji – TaxiBot sam adaptuje się do bieżącej sytuacji.
“
Byliśmy zaskoczeni jak szybko udało się dokonać tej rewolucji w naszej korporacji. TaxiBot został zainstalowany w centralce telefonicznej i po prostu zaczął pracować składając zlecenia w naszym systemie dyspozytorskim RT3000 tak jak pani pracująca na zmianie.
Dodatkowo zostawiliśmy narzędzie samo już w pierwszym dniu po wdrożeniu i efekty były zdumiewające – wszystkie telefony były odebrane.
”
Roman Witas, Prezes Zarządu
Ponieważ w korporacji przez dużą część dnia nie ma ani jednego pracownika, TaxiBot musi również pilnować tego, aby nie przyjąć zbyt dużej liczby zleceń. W tym celu jego sztuczna inteligencja uczy się tego, jak pracują kierowcy, jak długie są kursy i na tej podstawie dopasowuje komunikat do klienta mówiący mu o możliwych opóźnieniach lub braku możliwości zamówienia taksówki.
“ Uważam, że lepiej odebrać telefon i powiedzieć, że nie mamy teraz wolnych taksówek niż w ogóle go nie odebrać. Dlatego podoba nam się to jak działa TaxiBot. Jak są taksówki - pozwoli zamówić, a jak ich nie ma (co zdarza się w popularnych korporacjach, zwłaszcza w godzinach szczytu) - to powie o tym klientowi. ” Roman Witas, Prezes Zarządu