Przebieg wdrożenia usługi

Innowacje i nowe technologie we Flash Taxi Gdańsk

O kliencie

Od 2014 roku świadczymy usługi taksówkarskie w Trójmieście całą dobę. Prócz usług taksówkarskich świadczymy również wiele innych, takich jak dowożenie przesyłek, zakupów do domu, pomoc przy odpalaniu samochodów czy odprowadzanie pojazdu w wybrane miejsce. Stale się rozwijamy i staramy się dostarczyć jak najlepszą jakość usług naszym klientom.

https://www.flashtaxi.pl/

Przebieg wdrożenia

Flash korzysta ze zdalnej dyspozytorni, która obsługuje na co dzień rozmowy telefoniczne. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla korporacji, która nie chce zatrudniać osób na etaty i wiązać się z wynikającymi z tego obowiązkami.

Decyzja o włączeniu TaxiBota była podyktowana tym, że Flash chciał zapewnić szybkie odebranie telefonu – niektórzy Klienci są w stanie się rozłączyć już po 2-3 sygnałach i nie czekać.

Skusiłem się na instalację TaxiBota z kilku powodów. Po pierwsze: narzędzie nie wymaga żadnego dodatkowego urządzenia – cała instalacja to kilka kliknięć w panelu centralki telefonicznej. Po drugie: narzędzie jest idealnie zintegrowane z systemem dyspozytorskim do zarządzania korporacją, co pozwala na automatycznie wpisanie zlecenia do tego systemu i wydanie go kierowcy. Po trzecie zdalna centrala dyspozytorska i TaxiBot potrafią ze sobą idealnie współpracować – najpierw próbuje odebrać człowiek, a kiedy nie może tego zrobić w ciągu kilku sekund bot przejmuje rozmowę. Bartosz, Flash Taxi

Gdańsk – który jest głównym miastem dla korporacji – nie jest jedynym, w którym operujemy. Flash znajduje się w Trójmieście, a to powoduje wiele dwuznaczności w momencie, kiedy klient zamawia i nie do końca czuje różnicę między Gdańskiem i Sopotem czy Gdańskiem i Gdynią. Automat na szczęście radzi sobie z tego rodzaju sytuacjami i informuje klienta zawsze o tym, w jakim mieście adres został znaleziony. Jeśli ulica się zgadza, a klient chce skorygować tylko miasto, TaxiBot bez problemu to robi w locie, zamiast rozpoczynać przyjmowanie zlecenia od nowa jak w bardziej prymitywnych rozwiązaniach.

TaxiBot daje możliwość szybkiego rozwoju korporacji, ponieważ może odebrać nieograniczoną liczbę połączeń jednocześnie.

Jeżeli będziemy mieć więcej samochodów na mieście, automatycznie będziemy mogli przyjąć więcej zleceń. Nie muszę się martwić tym, kto te wszystkie połączenia odbierze. Bardzo mocno skupiam się teraz ma marketingu i pozyskaniu nowych klientów. TaxiBot to nie jedyna innowacja, jaką wdrożyliśmy. Inwestujemy też m.in. w pozyskanie klientów korzystających z aplikacji mobilnej. Bartosz, Flash Taxi

Czytaj także